Brukererfaringer

Kom med ris og ros på erfaringer du har hatt med oss. Klarer vi å skape en verdi for deg gjennom forbedret helse? Klarer vi å stabilisere helsen slik at du opplever god livskvalitet til tross for sykdom?


Kvinne, 51 år

Hei!

Fikk melding fra ConvenePay med krav om betaling for en e-konsultasjon hos dere 02.02.21, men kan ikke se at det stemmer...
Er dette basert på feil pnr, eller kjent SPAM?


hei. ConvenePay er tidligere Melin collector
Ring dem gjerne så fort som mulig slik at fakturaen blir orndet så fort som mulig. tlf 21627300

standard info:
Informasjon om betaling ved e-konsultasjon
Betaling for skriftlig elektronisk konsultasjon med lege og telefon/videokonsultasjoner.
Alle konsultasjoner også elektroniske/video og telefoner med lege er belagt med takst i henhold til tariff fastsatt av helse og omsorgsdepartementet og reguleres av HELFO.
Du kan nå betale elektroniske legetjenester på VIPPS/bankkort over nett. Du får tilsendt en SMS med lenke for betaling, eller du kan gå inn i pasientsky og finne betalingsmuligheter der. Bruk web nettleser CHROME fra google til å åpne pasientsky på pc eller mobil.

Har du likevel problemer med betaling eller ikke finner regningen, kan du ringe til Melin regnskapsfirma som hjelper deg gjennom prosessen - telefon 21627300

Mvh Sørlandsparken Legesenter


Kvinne, 39 år

Jeg har lege time torsdag 28/1 klokka 9.45. Nå har jeg jeg lest at dere helst ikke vil at vi skal komme fysisk pga covid-19. Jeg er ikke syk, men tenkte jeg burde stikke hodet innom Sandes å si at jeg var ok. Skal jeg slette timen og ta en E konsultasjon eller kan vi bare bytte om den timen jeg har bestilt til e konsultasjon. Burde nok tatt noen blodprøver snart også, men det kan sikkert vente litt til det også

Vi tar imot fysisk timer i begrenset omfang. Er du ikke syk, har ikke hoste eller feber, setter vi ikke begrensninger utover standard covid tiltak på kontoret.


Mann, 43 år

Jeg jobber på båt, og skal snart reise. Jeg trenger å ta en test for Coronaviruset, og når den viser seg å være negativ, et papirdokument på engelsk som bekrefter negativ test - som jeg tar med meg når jeg reiser.

Tilbyr dere dette?

Du bør da ta kontakt med bedriftshelsetjenesten din. Om de ikke kan klare det og du er pasient hos oss, kan det ordnes via privat ordning/bedriften betaler.


Mann, 81 år

er det noen svar på blodpøven jeg tok 16/10

svar får du i pasientsky eller logg inn direkte på www.furstpasient.no med bank id. alle svarene dine nå og tidligere ligger der.


Kvinne, 24 år

Hei
Jeg har siden fredag morgen følt meg svimmel, og da jeg var på jobb i går ble det så ille at det føltes ut som jeg holdt på å besvime. Hva skal jeg gjøre? Er det noe jeg kan gjøre her hjemme, eller er det beste å bestille en legetime hos dere?

Bruk www.pasientsky.no eller last ned pasientsky-appen fra fra Google play eller Google store.
Der kan du bestille time, sende spørsmål, gjøre video og e-konsultasjoner. Det blir normalt besvart på hverdager.

Du kan også legge inn svimmelhet i søkefeltet til www.nhi.no og lese litt om svimmelhet og få gode råd med en gang.


Kvinne, 24 år

Hei, var på en time i dag hos Tormod Lønnerød. Kan ikke la være å skryte av denne fantastiske mannen. Følte meg mye bedre, bare på måten jeg ble tatt imot å forståelsen jeg fikk. Dere er heldig som har Tormod hos dere.
Mvh Mathilde F. Karlsson

Takk for finfin tilbakemelding. Verbale blomster tar vi gjerne imot og de understøtter det vi gjør som er bra og da gjør vi gjerne mer av det! : ) Blomst er sendt Tormods kontor!


Mann, 24 år

Hei! Jeg lurte på en ting. Jeg studerer i Bergen, men har fastlege hos dere. Jeg var syk fra jobb her en dag og de spør etter sykemeldingen, er det noe jeg kan få fra dere?
Mvh Alexander Jones

Hei. du har tilgang via https://pasientsky.no - eller via appstore eller Google play (pasientsky appen) - her logger du deg inn med bank id en gang som ved vipps og deretter kan du bestille timer, sende forespørsler, gjøre e-konsultasjoner og ordne med resepter. Hører fra deg : )


Mann, 54 år

vidoevaktlege timene var veldig greie. Lett å logge på og rask hjelp, fikk beskjed om kø og nummer i køen. Fikk den hjelpen jeg trengte til å ordne det jeg hadde behov for. Supert tilbud.

Flott. Vi kommer til å åpne for flere vaktdager for å teste ulike måter å organisere dette på. Husk ellers også at alle legene har videotimer som kan bestilles i pasientskyappen hver dag.




Send inn

Gå til kontaktskjema, klikk her!